Умови гарантії
Ми в Dexor дбаємо про те, щоб кожен клієнт залишився задоволеним покупкою, а техніка служила довго та надійно. Саме тому вся продукція, представлена в нашому магазині, має офіційну гарантію від виробника або імпортера.
Що гарантується?
Гарантія поширюється на:
-
Заводські дефекти матеріалів або збирання
-
Несправності, що виникли з вини виробника протягом гарантійного терміну
-
Повноцінне обслуговування у сертифікованих сервісних центрах
Хто виконує гарантійне обслуговування?
Гарантійне обслуговування проводиться:
-
в офіційних сервісних центрах брендів AL-KO, GTM, Könner & Söhnen
-
за наявності правильно заповненого гарантійного талону або документа, що підтверджує покупку (накладна, чек)
Строки гарантії
Термін гарантії залежить від бренду та типу техніки, найчастіше:
-
від 12 до 36 місяців
-
точну інформацію ви можете знайти в описі кожного товару або уточнити у менеджера
Умови збереження гарантії
Щоб гарантія залишалась дійсною, необхідно:
-
Використовувати техніку відповідно до інструкції
-
Не порушувати пломби та конструкцію пристрою
-
Не передавати техніку у несертифіковані майстерні
-
Зберігати документи, що підтверджують покупку (чек або видаткову накладну)
Що не покриває гарантія?
Гарантія не поширюється на:
-
Механічні пошкодження, спричинені неправильним використанням
-
Зношувані деталі (ножі, ремені, фільтри, свічки, ланцюги тощо)
-
Пошкодження, викликані неякісним паливом або порушенням правил експлуатації
-
Спроби самостійного ремонту або модифікацій
Як звернутись у сервіс?
-
Перевірте документи: гарантійний талон, чек або накладну
-
Зв’яжіться з нами через форму на сайті або телефоном
-
Ми підкажемо найближчий сервісний центр, або організуємо доставку до нього
Важливо:
Dexor є офіційним партнером імпортерів і дистриб’юторів садової техніки в Україні, тому всі товари, придбані у нас, мають підтримку від виробника.